Scurt istoric
 

Din rațiuni comerciale toate țările Europei Centrale și de Est au fost dintotdeauna interesate de accesul la Marea Neagră. În timp ce Marea Neagră deschide calea spre Orientul Mijlociu sau Apropiat, Brăila, ultimul port maritim pe Dunăre, permite accesul navelor maritime spre Marea Neagră și apoi  spre toate porturile lumii.

Portul Brăila a funcționat în perioada anilor 1836-1894, cu mici întreruperi, în regim de port liber, constituind unul din cele mai dezvoltate porturi românești și având legături economice cu toate țările europene și orientale.

 

 

Înființarea zonelor libere


La 20 iulie 1992 a fost promulgată Legea 84 privind regimul zonelor libere, care a creat cadrul legal pentru înființarea, funcționarea și dezvoltarea zonelor libere în România și care prevede că zonele libere fac parte integrantă din teritoriul statului român și li se aplică legislația națională, iar supravegherea vamală și grănicerească se face numai la limita zonelor libere. Legea 84/1992 a fost modificată și completată de Legea nr. 244/2004 privind regimul zonelor libere, publicată în Monitorul Oficial al Romîniei nr. 543/17.06.2004.

În scopul promovării schimburilor internaționale și al atragerii de capital străin pentru introducerea tehnologiilor noi precum și pentru sporirea posibilităților de folosire a resurselor economiei locale, la propunerea Ministerului Transporturilor și la solicitarea administrației publice locale, Guvernul României a emis Hotărârea nr. 330/1994 prin care s-a înființat Zona Liberă Brăila.

 

 

Misiune, viziune, valori

 

Zona Liberă Brăila – Partenerul tău de încredere!

 

Misiune – Vom răspunde întotdeauna cu calitate și vom trata cu seriozitate, nevoile clienților noștri.

Viziune – Peste 20 de ani de activitate, cu peste 3.500 de angajați direcți, peste 40 contracte de concesiune și închirere directe.

Valori - Se poate tolera un “rău mai mic” atunci când alternativa este şi mai rea;

Trebuie căutat întotdeauna binele “cel mai mare” (care este bun pentru cei mai mulţi oameni);

Imparţialitatea, deschiderea, raţionalitatea trebuie să ne ghideze în orice acţiune.

Satisfacţia clienţilor - folosim toate resursele pentru atingerea unui standard ridicat de calitate al serviciilor noastre, pentru satisfacerea cerinţelor clienţilor şi câştigarea loialităţii acestora.

Experienţa şi competenţa - ne bazăm pe o bună judecată profesională asigurată de experienţa şi valoarea colegilor noştri.

Spiritul de echipă – comunicăm, conlucrăm şi reuşim împreună.

 

♦ Politica de calitate SSM

           Politica Sistemului Integrat de Management vezi .pdf

           Cerificat ISO 9001:2022 vezi .pdf

           Cerificat ISO 45001:2022 vezi .pdf

 

 

facebook_page_plugin
Our website is protected by DMC Firewall!